Samme login, flere regnskaber

Én, to, tre virksomheder...

Nogle selvstændige har mere end én virksomhed. Det kan være enkeltmandsvirksomheder til forskellige arbejdsområder eller en selskabsstruktur med drift og holdingselskab.

I Simpelt Regnskab betaler hver virksomhed for regnskabet, men du kan få adgang til dem alle med det samme login. Det gør det nemt at logge ind og hurtigt at skifte mellem firmaerne.

Opret nyt firmaregnskab

  1. Når du er logget ind, klikker du på dit firmanavn øverst til venstre og vælger Adgang.
  2. I højre side trykker du Opret nyt firma.
  3. Guiden vejleder gennem opsætningen af regnskabet for det andet firma.

Herefter kan du let skifte mellem virksomheder tilknyttet dit login ved at klikke på firmanavnet øverst til venstre.

Hvis du allerede har oprettet konto med andet login

Har du allerede registreret en konto i Simpelt Regnskab til den anden virksomhed og har et separat login, kan du give dig selv (og andre) adgang.

  1. Når du er logget ind, klikker du på dit firmanavn øverst til venstre og vælger Adgang.
  2. Klik på Brugeradgang i boksen med din virksomhed.
  3. Her kan du se en oversigt over, hvem der har adgang til regnskabet.
  4. I højre side kan du invitere dig selv ved at indtaste den emailkonto, du ønsker at bruge til fælles adgang

Så logger du ud og logger ind igen med den valgte konto. Vi sender en mail med et link, der giver adgang til dit regnskab.



Prøv Simpelt Regnskab gratis

Alt du skal bruge i et nemt regnskabsprogram til selvstændige. Første måned er gratis.


Mere om Simpelt Regnskab
Læs vores andre artikler