Det er også nemt for revisorer

Regnskabsprogram til freelancere og selvstændige

Simpelt Regnskab er udviklet specielt til mindre virksomheder, uanset om de er personligt ejede eller i selskabsform. Vores mål er at gøre det enkelt for dine kunder at fakturere og følge med i regnskabet, så dit arbejde bliver lettere.

Det er selvfølgelig gratis for dig.

  • Automatisk beregning af moms

    Moms bliver beregnet ved hver indtastning. Det betyder at du og din kunde altid kan se moms for den kommende periode. De relevante tal er stillet op efter samme form som TastSelv, så indberetningen kan klares hurtigt. Simpelt Regnskab også bruges af momsfritagede virksomheder.

  • Manuelle indtastninger

    Hvis du har brug for mere avancerede indtastninger, kan du lave manuelle posteringer og frit vælge konto og modkonto. Herfra kan også indtastes flerbenede posteringer.

  • Modposteringer og transaktionsspor

    Simpelt Regnskab opretter automatisk modposteringer, hvis en indtastning redigeres eller slettes. Historikken kan let følges, både for en hel konto og et specifikt bilag.

  • Eksporter årets bevægelser

    Med få klik kan alle årets posteringer hentes som enten Excel eller CSV. Det kan gøres for både en enkelt konto og for alle konti samlet. Saldobalance kan tilsvarende hentes til videre bearbejdelse.

  • Samlede kvitteringer

    Hvis din kunde gemmer kvitteringer i skyen, bliver de aldrig væk og du slipper for stakken af bilag. Gemte udgiftsbilag og fakturaer kan downloades samlet for et regnskabsår med et enkelt klik.

  • Enkel årsafslutning

    Simpelt Regnskab laver automatisk åbningsposter for næste regnskabsår. Det betyder f.eks. at primoposterne justeres, hvis der laves efterposteringer i det forrige regnskabsår.

Med Simpelt Regnskab får dine kunder et let og overskueligt regnskab, så du kan bruge tiden på egentlig rådgivning.